De kans is groot dat u Rowan wel eens heeft gezien, hij is namelijk al een tijd een vertrouwd gezicht bij Daemen ICT. Hoog tijd om hem eens beter te leren kennen!
Rowan, vertel eens iets over jezelf!
“Mijn naam is Rowan Huijbregts en ik ben 25 jaar oud. Ik werk nu zo’n twee jaar bij Daemen ICT en ik woon ook in Rijsbergen, dus ik kan lekker iedere dag op de fiets naar het werk. Naast werk ben ik ook een fanatiek liefhebber van voetbal en alles wat hier mee te maken heeft. En uiteraard voetbal ik zelf ook!”
Hoe ben je bij Daemen ICT terecht gekomen?
“Dat is wel een grappig verhaal, ik ben namelijk PABO afgestudeerd. Maar het bleek lastig om hier werk in te vinden een aantal jaar geleden. En toen zag ik een advertentie van Daemen ICT in de krant staan. Ik heb aan het begin twee maanden meegelopen en dat beviel me heel goed. Toen heb ik me helemaal omgeschoold! En dat vind ik helemaal niet erg. Vroeger heb ik namelijk altijd getwijfeld tussen PABO en een ICT-gerelateerde studie, dus was het geen moeilijke keuze om uiteindelijk te switchen.”
En wat doe je nu precies?
“Voorheen werkte ik als eerstelijns contactpersoon op de helpdesk en was ik verantwoordelijk voor het ticketsysteem en het op afstand verhelpen van storingen. Nu ben ik als engineer en tweedelijns contactpersoon voornamelijk bezig met het inrichten van klanten of bijvoorbeeld die nieuwe serveromgeving op locatie te installeren.”
Wat vind je het leukst aan je werk?
“We werken met een klein team, dus je maakt het echt onderdeel uit van het bedrijf. Dat vind ik zelf heel prettig. Ook vind ik het erg leuk dat ik ’s ochtends opsta met een bepaalde planning, maar de dag toch anders verloopt omdat er dingen tussen komen. Dan moet ik ineens plots naar locatie of een collega ondersteunen. Zo is geen één dag hetzelfde en zijn de werkzaamheden heerlijk variërend!”
Welk technisch apparaat is voor jou het állerbelangrijkst?
“Mijn laptop! Als ik die niet heb, kan ik voor klanten niet alle werkzaamheden doen die zij nodig hebben. Dat kan ik dus echt niet missen.”
Wat maakt Daemen ICT een uniek bedrijf?
“Daemen ICT is niet te groot, maar ook niet te klein. En ik denk dat onze kracht ligt in het feit dat we veel direct contact hebben met onze klant. Als een klant ons opbelt, krijgt hij altijd een contactpersoon aan de lijn die weet wat er speelt. Zo zijn we altijd op de hoogte van actualiteiten en kunnen we direct de service verlenen die de klant nodig heeft. Klantgericht werken is hierbij echt ons uitgangspunt. Oplossingen bieden die hun ICT omgeving beter maken, dat is waar we altijd naar streven!”
Waar ben je het meest trots op in je werk en waarom?
“Het meest trots ben ik als ik een klant blij kan maken. Denk aan een probleem met de back up die ik oplos of een nieuw security traject die ik waterdicht oplever. Als een klant mij dan vertelt dat hij de dienstverlening erg fijn vond en de migratie als vlekkeloos heeft ervaren, word ik heel blij. De waardering van je werk is in mijn ogen het fijnste om te krijgen!”
Nieuwsgierig geworden naar wat we allemaal voor u kunnen betekenen? Lees hier gerust eens verder of maak eens een vrijblijvend praatje met ons.